Contact Oradea +4 0743 982 745 +4 0745 622 291 +4 0359 481 084 Bucuresti +4 0743 241 624
Consultanta si servicii diverse - Gaminvest
Consultanță și diverse servicii în România in Oradea si Bucuresti
Servicii și consultanță pentru relațiile cu organele municipale, instituțiile românești

Oferim servicii și consultanță pentru gestionarea relațiilor cu organisme publice, municipalități, instituții, în România în cazul în care aveți nevoie să prezentați sau să solicitați documente, declarații, să participați la licitații sau la licitații publice.

Servicii pentru studenți în Oradea România

Pentru studenții străini italieni care doresc să urmeze cursuri în facultățile din Oradea, oferim servicii pentru găsirea unui apartament, pentru înscrierea, solicitarea și depunerea documentelor, atât la facultate, cât și la ministerul educației.
Servicii de însoțire pentru transferuri în România

Dacă închideți o negociere, o afacere în România, trebuie să fiți urmat de un consultant din România, vă oferim unul dintre profesioniștii noștri care vă vor însoți la fața locului.

Personal din România - administrația personalului

Căutați soluții rapide și eficiente pentru a vă reduce costurile?
Descoperiți avantajele noastre în administrarea locurilor de muncă


· Economii imediate la costurile de personal
· Flexibilitate în personalul angajat
· Respectarea reglementărilor muncii
· Zero costuri administrative
Administrare
Ce este administrarea
Administrarea este o relație între trei subiecți, agenția de ocupare a forței de muncă (administrator), compania utilizator (utilizator) și lucrătorul.
Prin urmare, acest tip de relație prevede două contracte:
- Contract de administrare comercială între administrator și utilizator
- Contract de muncă, între administrator și lucrător
Prin urmare, este un contract care are ca obiect performanța unui lucrător pus la dispoziția utilizatorului și angajat de administrator.
Avantajele
1 - Economii imediate la costurile de personal:
Angajarea lucrătorului într-o altă țară din UE decât a dvs. poate permite o economie cu adevărat semnificativă la costul muncii companiei. Sarcina fiscală diferită și diferitele sarcini ale contribuției determină o economie sigură și tangibilă.
2 - Flexibilitatea personalului utilizat
Relația de muncă permite o flexibilitate considerabilă și libertatea utilizatorului de a utiliza serviciile muncitorului doar pentru o perioadă de timp fixată, fără constrângerea unei relații pe termen lung (sau nedeterminată) cu lucrătorul.
3 - Respectarea reglementărilor muncii
Agențiile de ocupare a forței de muncă sunt companii autorizate în mod special de către ministerul muncii din țara în care își au reședința legală pentru a efectua serviciul de administrare și sunt supuse legislației naționale relevante în vigoare și celei comunitare.
4 - Zero costuri administrative:
Având doar contractul cu administratorul, utilizatorul nu are alte costuri administrative suplimentare decât cele convenite în contractul însuși. Prin urmare, administratorul va plăti toate acele costuri de securitate socială, boală, concediu și / sau concediu care afectează din ce în ce mai mult costul brut al personalului.
Cum se accesează
Administrarea muncii permite companiilor să selecteze profilul lucrătorului și să recruteze cele mai potrivite resurse pentru nevoile lor pentru o perioadă de timp predefinită sau nedeterminată; este un proces simplu, rapid și eficient care constă din:
Cerere pentru serviciul de muncă
Utilizatorul trimite o cerere specifică administratorului pentru recrutarea celui mai potrivit lucrător pentru nevoile sale. El va fi cel care va aproba programa propusă.
Inițierea relației
Veți fi contactat direct de consultanții PersonnelSelect care, în funcție de nevoile dvs., vor organiza o întâlnire în care vor fi gestionate toate practicile și apoi vor începe imediat relația de muncă.
Prin urmare, este posibil să profitați de performanța de lucru într-un mod rapid, simplu și sigur.
Economii imediate
Flexibilitatea, viteza și costul redus al serviciului se traduc în economii imediate și tangibile.
Cine este Personal Select?
Personal Select este implicat în furnizarea de forță de muncă de ani de zile.
Specializată în angajarea lucrătorilor calificați, compania este mereu la curent cu toate reglementările naționale și internaționale ale muncii și, în special, cu privire la reglementările privind munca temporară.
Clienții care utilizează serviciile Personnel Select pot conta pe un partener punctual, pregătit, transparent și de încredere.
De ce să alegeți Personal Selection?
Astăzi, principalul obiectiv al companiilor este să se concentreze pe activitatea lor principală prin dezvoltarea de noi produse și cercetarea de noi piețe, atât naționale, cât și internaționale. Globalizarea ne obligă să dezvoltăm strategii din ce în ce mai performante pe termen scurt și mediu; în acest context, Personnel Select acționează ca un partener care gestionează sectorul resurselor umane în externalizare, eliminând toate problemele inerente sectorului
Legislație care guvernează Italia la nivel național



Oferte exclusive



Oferte recente


Reclame